کتابخانه اندیشه دستگرد
کتابخانه اندیشه دستگرد

کتابخانه اندیشه دستگرد

فراخوان اجرای تست بازیگری در شهرستان برخوار


11015_709

علاقمند به اجرا و آموزش تئاتر فرصت محدود دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش چشم برخوار، گروه هنری پرنیا اقدام به انجام تست بازیگری با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار کرده است.

مسئول این گروه در گفتگو با چشم برخوار اظهار کرد: گروه تئاتر پرنیا به منظور انتخاب علاقمندان به بازیگری اقدام به اجرای فراخوان کرده، با اجرای تست از بین داوطلبین، بازیگران خود را انتخاب و جهت اجرا بر روی صحنه خواهد برد.

محمدرضا اله دادی گفت: در صورتی که افراد شرکت کننده در این فراخوان هیچ گونه تجربه یا تمرین بازیگری نداشته باشند، برای آن ها کلاس آموزشی به صورت رایگان برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در اجراهای آینده از آن ها استفاده کنیم.

اله دادی حاطرنشان کرد: شرایط سنی پذیرش ما در این فراخوان، افراد ۱۴ سال به بالا، برای خانم ها و آقایان می باشد که افراد علاقمند می توانند برای ثبت نام با شماره ۰۹۱۳۰۱۴۸۶۴۶ تماس حاصل کنند.

این کارگردان تئاتر در خصوص مکان تست عنوان کرد: مکان تست بازیگری سالن اجتماعات کتابخانه اندیشه شهر دستگرد و زمان آن، روز چهارشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۹ صبح الی ۶ عصر و پنج شنبه ۲۰ خردادماه جاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر می باشد.

اله دادی اضافه کرد: این تست به منظور گزینش بازیگر برای اجرای تئاتر «سفر پرندگان» در ماه محرم و یک اجرای دیگر برای آقای شاملو می باشد.

گفتنی است گروه هنری تئاتر پرنیا در شهر دستگرد، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و اجراهایی مانند «حیوانات جنگل سبز» را در کارنامه خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.